Zanim zadasz nam pytanie poprzez formularz, maila, lub zadzwonisz do nas przejrzyj naszą bazę najczęściej zadawanych przez Was pytań. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, pamiętaj, że możesz je zadać uzupełniając formularz, bądź mailowo. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24/7 każdego dnia tygodnia ;))
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne
Czy sprzedawane odlewki perfum są oryginalne?
Tak, możemy zagwarantować 100% gwarancję oryginalności sprzedawanych perfum. Perfumy pozyskujemy tylko i wyłącznie od sprawdzonych dostawców, także kupując u nas nie masz szans na natknięcie się na podróbkę.
Co to są odlewki perfum?
Odlewki to oryginalne perfumy przelane do mniejszych flakonów (3, 5, 9 lub 20ml), co umożliwia ich łatwe testowanie i transport, bez niepotrzebnego wydawania dużych pieniędzy.
Każda próbka oferowana przez Reverie Scents pochodzi z pełnowartościowych flakonów, co oznacza, że perfumy zachowują oryginalny zapach, trwałość i jakość.
Dlaczego miałbym kupić odlewkę zamiast pełnego flakonu?
Zakup pełnego flakonu to spora inwestycja, dlatego nasze odlewki pomagają upewnić się, że dany zapach jest odpowiedni dla Ciebie, bez konieczności odwiedzania drogerii.
Daje Ci to szansę na poznanie wszystkich faz zapachu – od nuty głowy, przez serce, aż po nutę bazy. W ten sposób masz pewność, że dokonujesz świadomego wyboru.
Dlaczego ceny perfum na Reverie Scents są tak niskie?
Niskie ceny możliwe są dzięki minimalnej marży, sprzedaży online, braku sklepu stacjonarnego oraz dodatkowych pośredników.
Jakie macie pojemności flakonów?
W naszej ofercie posiadamy flakony o pojemności 5, 9 oraz 20 ml.
Kupując odlewki o pojemności 3 ml, otrzymasz flakon o wielkości 5 ml, wypełniony 3 ml perfum.
Na ile czasu starczają odlewki?
W naszej ofercie posiadamy flakony o pojemności 3, 5, 9 oraz 20 ml. Każdy mililitr perfum odpowiada 10-15 psiknięciom.
Przy codziennym użytkowaniu, flakon 5 ml perfum może ci starczyć nawet na miesiąc korzystania.
Jak wyglądają te odlewki?
Odlewki sprzedajemy w szklanych flakonach, których zdjęcia możesz zobaczyć na stronie produktu.
Charakteryzują się one szkłem o wysokiej jakości, szczelnym zamknięciu oraz efektywnym atomizerem.
Płatności i realizacja zamówień
Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?
Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin, a same perfumy dostarczane są w ciągu 48 godzin od odbioru paczki przez firmę kurierską.
Jakie są koszta dostawy?
Koszty dostawy zależą od wybranej metody płatności i dostawy. Szczegółowe informacje o kosztach znajdziesz w zakładce „Dostawa” na stronie każdego produktu.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Akceptujemy płatności online (Blik, Apple Pay, Google Pay, karty płatnicze, Przelewy24).
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami, pisząc na kontakt@reveriescents.pl, a my pomożemy Ci zaktualizować adres.
Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Jednak rejestracja umożliwia dostęp do historii zamówień, szybsze składanie kolejnych zamówień i korzystanie z promocji dla stałych klientów.
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
W przypadku zapomnienia hasła, kliknij „Zapomniałem hasła” na stronie logowania i podaj swój adres e-mail. Otrzymasz wiadomość z instrukcją resetu hasła.
Czy wysyłacie produkty za granicę?
Tak, w sprawie wysyłki produktów za granicę, prosimy o kontakt na kontakt@reveriescents.pl
Zwroty i reklamacje
Jaki jest termin na zwrot towaru?
Masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, wyślij zgłoszenie na adres kontakt@reveriescents.pl lub skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie.
Jak mogę odesłać produkt?
Towar można odesłać paczką opłaconą z góry na adres podany na stronie zwrotów. Reverie Scents nie przyjmuje paczek pobraniowych. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot środków nastąpi na numer konta podany w formularzu zwrotu, a przy płatności online – na konto użyte do zapłaty.
Czy mogę wymienić produkt bez zwrotu pieniędzy?
Tak, jeśli chcesz dokonać wymiany, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@reveriescents.pl lub telefonicznie, aby uzyskać dalsze instrukcje.